CREAM.

Idag har dansföreställningen "Cream" premiär på Dansteatern här i Malmö kl 19.30. Och jag hade så gärna velat gå och se den föreställningen. Det var så länge sen jag såg en dans eller teaterföreställning. På gymnasiet blev det ganska ofta! Här är det fyra skandinaviska koreografer på en kväll, från streetinfluerat till dansteater. Men dem är här i Malmö tills den 14 Mars, sen fortsätter dem runt om i Skåne så det ska ju inte vara några problem.


Nu ska jag ta min nya cykel och ge mig ut på äventyr! Vi hörs snart igen

Puss

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: hehe ja. jag med verkligen!

typ miami beach lr kalifornien :D

2009-02-27 @ 11:47:21
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hur är det idag då? :)

Du får kika in och kolla på designen nu på nya bloggen, ser riktigt bra ut! ;)

Kram

2009-02-27 @ 15:20:17
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0