Amerikans butik till Sverige?!

Puh, just nu är storstädning den ända motionen jag får, förutom mina små promenader ibland. Nu kan vi inte städa mer för nu har vi städat överallt som det går att städa och det är dags att njuta av fredagen. En dusch och lite sen lunch!

Har förresten hört lite rykten om att bla Forever 21 ska öppna butiker i Sverige, eller dem letar lokaler just nu. Ni kan ju hålla tummarna på att dem öppnar i just er stad eller en stad nära er. Jag hoppas på en butik här i Malmö!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det hade ju verkligen varit skitkul om de öppnade i sverige. visst, varför itne i malmö, tar inte så lång tid för mig att ta mig dit ändå..



får hålla tummarna!

2009-02-06 @ 16:22:54
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Chris

Är det sant? Ska 21 forever öppna butiker i sverige?

Häftigt, hoppas bara att de håller lite mer klass än deras butik i NY.. :)

2009-02-06 @ 16:56:23
URL: http://minapinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0