"Vad vore livet utan vänner"?

Jag har haft en bra dag och en ännu bättre kväll. Min kära barndomsvän/bästa vän har varit på besök. Det är lika underbart att träffa henne varje gång. Vi ses ju tyvärr inte så ofta då hon under större delen av året bor och pluggar i Polen. Men hon är en sådan vän som snappar upp att man haft en dålig dag och mått lite dåligt och då tar med sig lite presenter för uppmuntran. Sånt är guldvärt och allt känns genast bättre när man får sådana överraskningar. Jag fick en jättefin kalla, glass och lemonad i en sådan jättefin gammeldags flaska. Det är otroligt när man har vänner som gör att man mår bra i både kropp och själv, där man både ger och tar och där man känner att man får ut något av relationen. Vi har varit vänner i 10 år nu och jag är så glad att vi har hållt kontakten och att vi alltid har haft en sådan okomplicerad relation. Jag älskar henne som om hon vore min egen syster!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådana vänner växer inte på träd, dom ska man ta vara på. Sköt om dig Nathalie. :)

2009-08-25 @ 23:18:47
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! =) Godnatt

http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 00:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0