What a day!

Vilken jäkla dag jag har haft, dra mig baklänges. Jag överdriver nog inte om jag säger att jag har haft en den bästa dagen på väldigt länge. Den startade på jobbet, höll på i några timmar sen slutade vi innan 12. Direkt ner till parken och snacka om att där var folk. Mötte upp syrran och mina tjejer! Och där satte jag mig i folkmassan på en filt i solen och med ett glas vin i handen. Efter några timmar drog jag + tre killkompisar och käkade thai och drog sen tillbaka till parken igen. När vi suttit i parken i kanske 5 h så så drog vi vidare till "parantesen" där det bara bor en massa studenter. Där hade det annordnats en utohumsfest, riggats högtalare och minst 1000 människor stod och trängdes och dansade. Så vi hoppade in och fortsatte att festa! Nu är jag nyss hemkommen till malmö, trött och sliten som bara den, tagit en snabb dusch och snart ska jag och mikey bege oss iväg igen, eller igen för mig. Mikey har ju förtusan tränat fotboll idag. Fy tusan vad skitig jag var om fötterna, kläderna och i ansiktet. Och jag luktade bara vin och öl.
Åh jag vill inte att denna dag ska ta slut!

Hoppas ni har en bra valborg. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0