Museum, lunch & shopping.

Herregud vad trist det är att ligga hemma och vara sjuk. Stack ut näsan utanför dörren innan när solen tittade fram, det är så mycket frisk luft jag har fått idag. Hoppas jag är så pass frisk så att jag kan gå till jobbet på fredag och för att jag ska slippa vara sjuk under helgen. Det ska ju för tusan bli upp till 15 grader och sol på lördag. Och då har jag och pappa planerat att vi ska gå på museum och sen luncha i solen. Hinner jag så hade jag gärna velat kolla när Mikey spelar match. Hade även tänkt klämma in lite shopping. En kavaj och en kjol står högst upp på listan just nu. Något i stil med denna snygga kavajen från Topshop, (och kanske man själv kan sy in ett par axelvaddar för att få till dem där markerade axlarna som är så snyggt), och denna fina kjolen från H&M som jag tipsade om innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0