This friday.

Härliga lediga fredag. Jag vaknade vid sju imorse av att mobilen lät och trodde att jag skulle upp och iväg till jobbet, så jag suckade och tittade på mobilen men sen kom jag på att det är ju långfredag och att jag är ledig. Det var bara batteriet som skojade med mig! Härlig känsla att få somna om. Solen skiner och jag tänkte gå ut och sätta mig och kanske få lite färg innan jag ska förebereda för grillning och middag här hemma ikväll. Nu ska jag sätta fart på dagen och pussa mikey hejdå

Puss

Kommentarer
Postat av: Josie

Hej! Jag kommer lägga upp en tävling i bloggen lite senare. Titta gärna in och delta om du har lust. :)

2009-04-10 @ 13:19:04
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0