Godmorgon onsdag.

Och inte vilken onsdag som helst utan 1a April och dessutom en riktig sjukonsdag. Det hjälpte inte att jag bad till gud innan jag gick och la mig, eller att jag både drack grönt te och färskpressad clementinjuice. Har sovit riktigt oroligt inatt, ni vet så som man kan göra när man är sjuk. Och när jag vaknade till imorse hade jag ont i halsen, ont i kroppen och allmänt blä bara. Kan det vara syrran som har smittat mig? Så nu sitter jag här i soffan med täcke, en kopp te,  sydsvenskan och senaste numret av Allt i Hemmet Special. Jag gillar ju även inredningstidningar. Sköna hem är nog en favorit och sen kommer nog Drömhem & trädgård och sen den jag bläddrar i nu, Allt i Hemmet och på fjärde plats kommer nog Hus & Hem.



Nu ska jag återgå till min tidning.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0