En tur till havet.

Det märks att det är fredag. Man är allt lite trött och sliten. Men efter en ordentlig sovmorgon imorgon så är den känslan som bortblåst. Jag och Mikey har varit och träffat Steven och Amanda. Vi har varit nere vid havet, tittat på solnedgången och ätit lite. Väldigt mysigt och trevligt!
Imorgon hämtar pappa upp mig vid halv tolv, sen beger vi oss in mot stan för att gå på museum. Vädret ska ju tydligen bli ännu bättre imorgon så det blir väl en lunch i solen efter det. Och imorgon kväll ska jag träffa min kära vän Nahom!
Nä nu mina kära vänner ska jag krypa upp i soffan brevid mikey och njuta av fredagskvällen, det som är kvar av den.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0