Skolflicka.

Vet inte alls hur detta går, ska mejla en bit av arbetet till en av mina lärare. Behöver lite feed back, och jag behöver lite sömn. Så ska snart hoppa ner i sängen och lägga mig och läsa en stund. I helgen måste jag plugga väldigt mycket, och det dumma är att jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med det. För på lördag ska vi först in till stan, jag ska leta efter ett par höstskor (visar bild om jag hittar några) sen ska vi på kalas och sen ska jag själv ha "kalas" med tjejernsa här hemma. Men jag får försöka  plugga där emellan, och imorgon efter praktiken, och hela söndagen. Om ni har några bra pluggtips, tips på hur man skriver ett bra projektarbete som får ni gärna dela med er : )

Sov gott

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0