Puss.

Sådär ja, klockan är strax elva och jag har inte varit hemma på hela dagen nästan. Mötte upp Mikey direkt efter skolan, jag hittade en fin kjol inne på Åhlens City, dragkedja fram och i sammets liknande tyg, snäv och lagom kort. Ni får se imorgon : ) Köpte även ett par vantar och två par mössor. Mikey hittade en jättefin rödrutig skjorta och ett par vantar han också. Efter det tog jag tåget in till Lund och mötte upp en vän för en mysig fika. Satt där i någon timme och sen var det bara till att ta tåget hem till malmö igen, få i sig lite mat och nu har vi precis kommit hem från Mikeys kusin, hennes sambo och deras lilla dotter.  Dem håller tyvärr på att flytta, jättetråkigt att inte ha dem här så nära längre.

Är riktigt trött, sitter nog bara uppe litet tag till sen går jag nog in och läser nya numret av Plaza Kvinna



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Niki

tack för helmysig fika :) har saknat dig!

2008-11-01 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0