Hurtbulle.

Hej bloggen! Idag har jag återigen pluggat på mitt projektarbete. Fick förresten 24 av 24 rätt på läxförhöret idag, inte första gången. Har myst framför tvn med mikey lite också och har även hunnit med en promenad på 20 min runt området, känner att jag måste komma igång och röra på mig lite mer, det är dags nu liksom. Hade jag varit riktigt hurtig så hade jag gått upp någon timme tidigare på mornarna och gått en runda då, men tyvärr är jag nog inte så hurtig. Hur blir man det?

 Förresten några av er har undrar vart mina nya stövlar kommer ifrån och dem kommer från Din sko : )
Har blivit lite dålig uppdatering idag men ska försöka uppdatera mer imorgon, blir tyvärr mycket plugg om kvällarna nu, men det behövs och det måste göras. Det är skönt att ha bloggen som en hobby, ett intresse som inte känns som ett måste.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0