Fredagen den 24/10.

Godmorgon ! Inatt har jag sovit otroligt bra och jag känner mig väldigt utvilad. Har kort dag på skolan idag, det är riktigt skönt att sluta tidigt på fredagar. Efter skolan ska jag in till stan och fixa lite saker, ska bla köpa present till Mikey som fyller år idag, jag sjöng lite snabbt för honom imorse, vet inte om det uppskattades : ). Sen ska jag till banken och fixa så att jag kan ha internetbank på vår nya dator, jag ska posta lite viktiga papper, och se om jag kanske hittar något fint till mig själv, som jag kanske kan ha på mig ikväll på kalaset. Och sen ska jag bort till mikyes jobb, mitt gamla och hälsa på.

Nej, nu började det regna. Hann precis in på skolan ! Bara det inte regnar i eftermiddag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0