Det lilla livet.

Sådär ja, nu har vi varit duktiga och städat hela lägenheten. Även fast här är lite rörigt, då vi sover i vardagsrummet och det står grejor överallt inne i sovrummet så kunde vi inte låta bli. Det blir dammigt så snabbt, plus att vi har haft en massa nissar som har sprungit ut och in under veckan. Jag hoppas att vi kan flytta in i sovrummet på måndag! Men nu ska jag inte gnälla mer om detta. Det är lördag idag, hoppas ni har en bra lördag förresten. Jag ska snart börja göra mig iordning för ikväll blir det kalas. Min lillebrors kusin fyller år, ah min låtsaskusin. Och så får vi träffa småkusinerna som snart är 1 ½ år. Sist vi träffade dem kröp dem, och reste sig och försökte gå lite men nu springer dem tydligen runt, ska bli kul !
Stackars lillebror är sjuk, 39 graders feber, förkyld, ont i halsen, han börjar väl må bättre nu. Men han vill ändå komma hit här och sova, han hade sett framemot det så länge nu. Så han har redan packat! Klart han får komma ändå, jag får ju pyssla om det lila livet och ge honom en alvedon eller två, då brukar man må bättre.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0