Some day.

Tog några timmar paus från datorn. Har ätiti lunch, läst, pysslat lite här hemma och bara tagit det allmänt lugnt. Har tyvärr gått och blivit lite förkyld. But hey, thats life! Har även sett några sex and the city avsnitt, och jag vet inte hur många gånger jag har sett dem avsnitten men jag inspireras ändå lika mycket varje gång, av miljön, pulsen, kläderna, och Carrie. Åh vilken dröm det hade varit att få åka till New York, some day.

Nej, sitter här i mjukisbyxor och adidas jacka och myser. Bjuder nog inte på en dagens idag inte. Imorgon ska jag upp och iväg för att träffa en vän hemma i Lund och sen ska jag hem till pappa och äta middag med syrran och farmor.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0