Malte.

Hej, nu är vi hemma efter många timmar av ärender. Vi var först på Ikea för att titta på ett soffbord som vi hittat som både är billigt, vitt, enkelt men ändå ganska snyggt. Så det får bli det sålänge! Sen åkte vi till Veberöd, in till vår butik. Sen drog vi och hälsade på Mikeys kusiner som bor i Veberöd. Och sen äntligen åkte vi till Sjöbo för att titta på dem små kattungarna, och alla var verkligen helt underbart söta. Jag hade kunnat ta med mig allihopa hem, men tyvärr går det ju inte. Men vi fastnade för en, inte den vi hade sett bild på innan utan denna var lite mindre och tydligen lite keligare. Men herregud, det är svårt att välja. Men det blev i alla fall denna, minstingen. Vår lilla Malte, för det är precis det han ska heta, och jag tycker han passar utmärkt till att heta det. Så om en månad blir han vår, den 14 december ska vi åka tillbaka till Sjöbo och hämta det lilla livet. Och då måste vi ha allt klart, alla kattgrejer måste vara inhandlat och vi måste ta reda på lite veterinär grejer. Det ska bli så spännande! Så fort vi har fått hem vår lilla Malte så ska ni få ett foto, jag lovar.

Sålänge kan ni få ett foto på vårt soffbord, haha.


Gillar när man kan lägga saker undertill också. Placera lite snygga tidningar och så. Enkelt soffbord, men det funkar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Niki

hahaa så sött namn! precis som min morfar :)

längtar tills jag få se den :)

Puss

2008-11-17 @ 21:49:39
Postat av: Emilia

Oh, vad roligt att ni hittade en liten kise :) Så mysigt... måste få komma o kolla på den :) Sköt om dig. kramis

2008-11-18 @ 16:25:46
URL: http://meloa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0