Vem är ni?

Godmorgon, eller ja snart är det ju förmiddag. Steg upp för en stund sen, sovit lite längre idag men somnade också lite senare igår.
Ser ut till att bli en riktigt kanon helg, vädermässigt. Idag spelar mikey match, får se om jag drar dit och tittar.
Efter den ska vi träffa carro och hennes pojkvän, blev även bjudna hem till carros bror så vi drar nog dit allesammans! Imorgon ska jag upp och iväg till stan, försöka hitta en bikini. Bett mikey vara mitt smakråd.
Sen ska jag in till Lund en stund och fika med nahom. Sen måste jag vara tillbaka i malmö igen innan fyra, för då ska vi iväg på kalas. Söndag blir det nog stranden och sen middag hemma hos pappa med farmor.

Ja det var min helg det..Ska äta frukost nu. Slänger kanske upp en dagens sen : )

Förresten, hade varit kul att veta hur vissa av er hittar till min blogg? : ) Har en hel del personer som jag inte vet vem dem är så läser. Och det är bara kul !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0