Trädgårdsarbete på G.

Nu har jag pysslat och dammsugit hela lägenheten, och igår skurade jag golvet i köket. Pappa är nöjd : )
Nyduschad och ska snart bege mig hem till farmor och äta lite mat. Tänkte faktiskt promenara hem och handla på vägen.

Fick hem en BH idag som jag beställt från Evasunderkläder.se. Jättefin vit spets bh, satt snyggt också så jag är nöjd.
Fick även hem såkallade böstplåster som är bra och ha när man använder axelbandslösa klänningar mm.

Imorgon ska jag  till Plantagen och handla på mig lite små saker då vi i helgen förhoppningsvis ska hinna med att rensa ordentligt på framsidan. Det ska klippas gräs och buskar, pillas bort ogräs, sopas och så ska jag plantera lite fina blommor i krukor. Och kanske vi även åker in till Ikea i helgen då jag sett att dem har enkla, snygga och billiga trädgårdmöbler som skulle passa bra här hemma. Kan inte göra det för avancerat för pappa har inte så gröna fingrar och är inte så intresserad av trädgård, haha. Han vill mest att det ska se snyggt ut bara och att det ska sköta sig själv : D
Lilla pappa!

Finns även i gult och rött.



Nej, nu går snart bussen. Får nog ta ett paraply med mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0