Shorts och långärmat.

Godmorgon vänner !
Idag vaknade jag faktiskt kl 08.00, eller klockan ringde då. Vaknade ur en konstig och obehaglig dröm. Har drömt mycket konstigt den senaste tiden. Inga direkta mardrömmar, men ändå väldigt obehagliga och lite sorgsna drömmar. Hoppas det bara är en fas!
Steg upp 8.20, och nu har jag precis ätit frukost. Funderar på att gå ut och gå en runda, gå hem och duscha och sen drar till jobbet. Vi får väll se! Jag hoppas dem håller vad dem sagt om vädret resten av veckan, på söndag ska det tydligen bli 28 grader här nere i skåne. Då blir det stranden hela dagen!

Idag tänkte jag köra på min nya blåa tröja. Tror att den kommer bli snygg till ett par shorts. Är det bara jag som gillar lite långärmat till shorts?



Puss

Kommentarer
Postat av: sara

håller med om att det är snyggt!

2008-05-28 @ 14:24:37
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0