Jesus.

Vilket väder vi har idag, känns nästan varmare än igår. Har legat och solat lite i trädgården, men tog en paus. Sitter dock fortfarande ute i trädgården, man kan ju inte låta bli att vara ute.
Inflyttningsfesten igår var trevlig. God tårta och lite roliga lekar och ett äckligt vin som jag fick blanda ut med sprite. Fick det av mamma för hade inte hunnit handla något eget, men det var inte gott. Vi var ändå hemma ganska tidigt, vid två.
Då satte jag på madicken, haha. Mikey var inte lika sugen på att titta kan jag medela.

Idag blir det mest till att njuta av vädret, gå en runda, senare i eftermiddag kommer Pao hit, sen ikväll får jag inte missa one tree hill, missade förra! Det har blivit min, eller vår söndags grej. Älskar när jag kan umgås med mikey ordentligt på helgerna, mitt i veckan blir det inte så mycket.

Tänkte att snart kan jag ju plocka fram mina jesussandaler


Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0