Barndomsminnen.

Ikväll har jag gjort ett armband till syrran +  jag och mamma gjorde ett väldigt fint halsband till min mobrors fru : ) Har också myst & kollat film (Nils karlsson pyssling) med lillebror och ätit lite godis. Jag älskar Astrid Lindgren och alla hennes filmer. Är uppväxt med madicken, alla vi barn i bullerbyn, emil, lotta ja alla dem. Har jättegamla filmer och böcker här hemma som mamma och pappa har visat och läst för oss. Jag ska definitivt föra vidare det till mina barn också.

Well, Ska upp lite över åtta imorgon, lite magträning, göra mig iordning och dra iväg till jobbet, kommer att bli en riktigt lugn dag imorgon då jättemånga barn är lediga. Skolan är ju stängd och bara fritids öppet, på min våning kommer vi bara att vara drygt 10 barn, knappt. Och på mikeys våning kanske också tio, 20 barn & tre vuxna : )

Sen blir det snabbt hem till Lund, duscha, byta om och köra iväg till mormor och morfar, morfar fyller 75.
Tänkte köra barbent och ha min nya blåa klänning från Ellos. Lägger upp en bild imorgon!

image480image481
image482image483

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0