T-shirt.

Idag fick jag jobba över lite, inga problem, blir ju extra pengar i kassan. Så är nyss hemkommen, pappa fixar hamburgare i köket. Absolut godast med hemmagjorda hamburgare, och så kör vi grovt hamburgarbröd.

Kom på idag att jag har alldeles för få snygga T-shirts, och sen kom jag på att vi har ju T-shirt Store i malmö. Finns massa snygga och coola tröjor där, dessutom är dem lite längre och det tycker jag är bra och snyggare. Annars blir lätt många t-shirtar så korta, eller kryper upp lite när dem blivit tvättade ett antal gånger. Vet dock inte om T-shirt Store finns på fler orter i detta land. Det är ju absolut inte omöjligt!

Hörs sen!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0