Höganäs.

Har precis kollat fotboll och nu håller jag på att renbädda : )
Imorgon innan jobbet ska jag in till en butik här i Lund som har bra erbjudande på Höganäs kollektionen.
Bra rabatter! Och jag har ju flera lådor uppe på vinden på saker som jag köpt på mig, eller som jag fått när jag tog studenten och fyllde 20. Sånt som jag inte vill ha framme eller använda nu, som jag tar med mig nytt när jag flyttar.
Och man får ju passa på att köpa på sig lite nu innan, när man fortfarande bor hemma. Och Höganäs har ju riktigt snygga tallrikar och annat i många snygga färger.






Godnatt & sov gott

Kommentarer
Postat av: My

Vilken affär Nathalie? måste handla nya tallrikar :) sköt om dig :)

2008-03-27 @ 08:21:53
URL: http://myssel.blogg.se
Postat av: Milla

Hej Nattis! Hoppas att allt är bra med dig..:)Älskar också Höganäs, fick faktiskt också de i student- och 20 årspresent...det lät ju trevlig med rabatt...får passa på att fylla på innan man flyttar..;)Får bli en tur ner till stan snart... ha de så bra..kram

2008-04-02 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0