Hej.

Hej !
Dagen har bara rullat på , var uppe med tuppen 06.20. Men det var faktiskt riktigt ljust ute och det känns positivt. Stack till jobb, på min egentligen lediga dag. Det blir en del extra jobb. Direkt efter jobb stack jag på en 75 min lång ansiktsbehandling på Lenhud. Underbart skönt ! Min hy har aldrig varit så len.
Provade en ny behandling idag med PHA - AHA syror. Och fick även med mig hem ett litet test kitt med två olika krämer, ansiktsvatten, rengöringslotion och ett serum från Bioline med just PHA - AHA syror i. Och det var faktikskt inga jättesmå förpackningar så dem kan nog vara ett tag. Får prova på dessa lite nu och ta en paus från mina vanliga produkter och se om jag känner någon större skillnad.
För er som känner att ni kanske har lite oren hud, eller känner att ni har mycket pormaskar eller finnar så kan jag absolut rekomendera just denna behandlingen. Eller krämer med dessa speciella syrorna i!

image166

Och idag var jag faktiskt och lämnade tillbaka den söta jackan/kavajen jag köpte på Hm Trend här om dagen. 
Den är verkligen jättesöt, och ser super snygg ut på galjen. Men efter att ha provat den här hemma ett antal gånger så satt den inte riktigt som jag ville. Jag såg lite fyrkantig ut i den! Och då den ändå kostade ett antal hundralappar så kände jag, för att slippa ångest att det var bäst att lämna tillbaka den. Och det känns faktiskt rätt nu!

Imorgon har jag sovmorgon, och det ska bli skönt. För sen blir det upp tidigt på onsdag då jag också ska jobba lite extra. Kl 8.30 imorgon är det Elin Kling på Vakna! med The Voice. Missar jag nästan aldrig, om jag inte jobbar tidigt.

Idag har det varit hel konstigt väder. Vår känslor när man vaknade, fram till tolv-ett. Sen började det snöa här nere i Lund och sen har det ösregnat. Ska kanske hem till N sen, blir till att ta paraply och stövlar.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0