Godmorgon!

Sov ovanligt länge idag, och ända somnade vi inte så sent igår, lite över ett. Men iförsig så vaknade jag 08.15 och låg vaken ett tag och tittade på tv, sen somnade jag om : ) och vaknade halv elva.

Idag blir det kalas hemma hos farmor för min fabror. Blir inte så sent för imorgon ska jag kanske upp och jobba, trost att det är min lediga dag, dem skulle ringa vid sju. Blir inte så många timmar för sen ska ju jag på ansiktsbehandling.

Har förresten blivit månadsantsälld på jobbet nu, en visstidsanställning. Så nu kan jag kalla mig Barnsköterska och inte bara vikarie. Skönt med fast lön varje månad, + att jag nästan alltid jobbar extra timmar.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0