Fruktsallad.

Känns som att min garderob ekar tomt på tröjor just nu. Känns nästan som att jag måste köpa en hel upplaga.
Får nog bli en sväng till topshop i helgen. Där brukar man alltid kunna hitta söta vår och sommar tröjor.

Ikväll ska jag passa lillbrossan då mamma och micke har personalmöte.
Senare kommer Mikey och då ska vi göra fruktsallad på banan, clementin, mango, vindruvor, hallon och blåbär.
Nyttigt och gott !

Funderar förresten på att köpa mig ett nytt gym kort på F&S. Måste komma igång ordentligt, + att jag har helt nya träningskläder som bara ligger och väntar. Behöver träna upp musklerna lite.

Är grymt sugen på denna jackan från Monki jag visade i förra inlägget. Har tänkt på att jag nog gärna kör med en ljus vår jacka detta året. Även fast jag älskar svart, alltid.

image186

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0