Allmänt tråkig.

Hej hej !
Inte hunnit blogga på hela dagen. Steg upp 06.40, fy vad trött jag var. Sen har jag precis kommit hem.
Känner mig allmänt tråkig idag,  och mitt hår ska vi inte tala om. Plus att jag visste att vi skulle på utedag. Tyvärr får man fortfarande klä sig ganska varmt. Och blåste gjorde det !

Ikväll ska jag bara vara inne i värmen, äta och kolla fotboll. Imorgon kan jag iaf sova till halv nio, nio. Sen ska jag till tandläkaren kl 10 och dra iväg till jobbet kl 12. Ska dessutom jobba över lite imorgon så att jag kommer inte att vara hemma förens vid sju.

Idag har jag längtat extra mycket efter vår och sommar. Men ska försöka att inte tänka på det så mycket, för då går det sååå långsamt.

image228

image232

Vi hörs sen ! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0