Vilken film.

Oh, jag älskade filmen. Jag både skrattade, grät och rös! Det var liksom inte som att gå och se vilken film som helst. Man har sett serien i så många år, inspirerats och lärt sig en hel del. Jag tycker att serien handlar om så mycket mer än bara mode, kärlek, sex och vänskap. Serien har säkert gett många unga tjejer ett bättre självförtroende,  visat att det är okej att vara singel, och att det är okej somkvinna att bara njuta av sex som en en gångs grej, precis som män gör. Så fort filmen kommer ut på DVD så ska jag köpa den. Det är en sån film man bara måste ha hemma, helst inte bränd.
Men mitt i filmen så kom jag också på hur lyckligt lottad jag är med min pojkvän, att man måste uppskatta det man har, att gräset inte alltid är grönare på andra sidan : )

Ha en fortsatt bra kväll.♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0