Ny vecka, ny månad.

Då kör vi, ny vecka, ny månad. Nu är det ju sommar ! Blivit lite dålig uppdatering dem senaste dagarna, men ska försöka ändra på det. Så jag startar veckan med att lägga upp en bild på dagens outfit, en ganska bra start va !? : )



Blus - Länge sen jag köpte den, tror den är från HM : D
Shorts - Gina Tricot
Skor - Kawasaki (Spirit)

Nu ska jag snart ner till stan. Hämta ut några sex and the city biobiljetter. Vi ska gå och se filmen på premiären.
Är dock lite tveksam på att filmstaden redan öppnat. Men, ska göra lite andra små ärender också.
Sen ska jag hem igen, sminka lillasyster inför hennes studentbal, hem till pappa och lämna kläder, bli hämtad av mamma, mormor och brossan sen bär det av ner till stan för att se syrran gå på röda mattan i balklänning.

Så vi hörs senare
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0