Hej tvättmaskinen.

Ja, då har man skrivit en packningslista. Det blir en hel del att ta med sig, men samtidigt vill jag ha plats till att få med mig lite saker hem också. Jag hoppas ju på lite shopping!
Men, imorgon ska jag provpacka, och se om jag kan få plats med allt i resväskan som jag tänkt ta med mig, och som är smidigast. Annars får den stora, klumpiga resväskan hämtas ner från vinden. Imorgon blir det även till att sätta igång att tvätta och stryka lite. Det blir en hel dag, jippie!

Riktigt skönt att bara vara hemma idag, hemma hos mig själv. Har varit mycket flängande den sista tiden, och känns som att jag och mikey mest sovit hemma hos honom.

Nej, nu ska jag kolla upp vad som kommer på tv ikväll. Men vi hörs sen
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0