Fredagen.

Idag är man lite sliten! Det var en otroligt trevlig kväll igår. Carros bror och hans band spelade riktigt bra, det blev lite vin och någon cider och sen drog vi vidare ner till strandbaden där festen var full igång. Många goda skratt, lite dans och en del letande efter Carro : ) Tog lite bilder igår, med min dåliga mobilkamera, men har tittat på dem idag och man ser inte vad jag har fotograferat. Så tyvärr har jag inga roliga bilder ! Blev körda hem till malmö, mötte upp mikey och hans killkompis som hade varit ute på äventyr, dem bara skrattade åt mig hela tiden. Fråga mig inte varför?! ;)

Förresten, koftan jag beställde från Ellos här om dagen + (en BH och ett par pyjamasbyxor) var slut såld, tack för det. Fick hem resten, men pyjamasen var för stor så den får jag skicka tillbaka. Bh var dock väldigt bra !


Återkommer senare

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0