Det är mycket ibland.

Har haft en kanon dag. Träffade Pao tidigare i eftermiddags, umgicks flera timmar. Fixade lite sen lunch och var ute och gick en runda. Senare mötte jag upp Niki för att handla hem lite till kvällen och sen har vi bara tagit det lugnt hemma hos mig. Tog en sen dusch och fick för mig att jag skulle fixa till i garderoben, så det gjorde jag. Organiserade lite! Nu ser det bra ut, om ett tag kommer det se lika rörigt ut igen. När jag flyttar hemifrån, och mikey flyttar in hos mig, när vi blir sambos (låter så vuxet och konstigt) så kommer vi behöva mycket plats till våra kläder och skor tillsammans. Så jag hoppas att vi hittar en bra lägenhet där det finns sådana utrymmen, som en klädkammare. Imorgon ska jag sova lite längre, om jag kan. Fast att jag har semester så är jag aldrig hemma och tar det lugnt, ligger och drar mig på morgonen eller sover oförskämt länge, för det är skönt att göra det ibland. Det har varit fullrulle denna veckan, och förra också tycker jag. Det är många man vill träffa, som man inte sett på ett tag. Man vill hinna umgås med familjen och släkten, och inte att glömma, mikey såklart. Och det är alltid något som ska fixas, som ska bli gjort, något som ska städas. Hade hemskt gärna velat följa med pappa och farmor till Ikea imorgon och handla hem lite smått, och hjälpt pappa hitta lite nya saker men lovat tjejerna att dra till stranden, och det vill jag. Ligger nog faktiskt hellre på stranden imorgon, men Ikea lockar också : )
Nej, så imorgon sätter jag ingen klocka, blir inte stranden förens lite senare på förmiddagen ändå. Jag ska bara njuta av att vara hemma !

Sov gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0