Dagens Outfit.

Har inte riktigt kommit igång med att använda min kamera än. Har inte dem rätta sladdarna här på plats.
Så istället för att lägga upp ett foto på dagens outfit så får jag vara kreativ och beskriva den.

Svart lagom lång klänning från HM. Hel långa armar, oversize modell, dragsko ner till. Broderad vid axlarna och med runda (som små bollar) bronsfärgade knappar. Svarta strumpbyxor.

Enkelt men snyggt. Svart funkar alltid.



image11


Så här brun och fräsch var jag i somras. Nu har jag ingen färg alls i ansiktet.
Gillar inte att använda brun utan sol. Och jag gillar inte heller att sola solarium, vet inte riktigt om det är värt det när man tänker på vilka konsekvenser det kan få. Men ibland blir man sugen, bara några gånger.
Eller vad tycker ni?

Förresten, missa inte ELLE - galan den 1 Februari. Själv är jag bortbjuden då men kanske man kan få smygtitta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0