Lite ångest över det.

Nu sitter jag här. Sminkad och klar, klänningen är på och håret ser ... okej ut : ). Om en halvtimme tar vi bilen upp till stan. Bara mikey som ska bli klar också! Tycker iförsig att vi är ganska snabba båda två.
Börjar bli hungrig nu också.

Har lite ångest för att jag inte användt mina nya träningskläder så mycket. Samma visa varje år! Men har dock varit väldigt förkyld nu ett tag. Men nästa vecka ska jag nog kunna följa med mamma till gymmet en dag, och om det blir fint väder gå ut och gå en runda, eller springa?! Gillar faktiskt att promenera själv. Inte behöva prata med någon, bara gå och tänka på precis vad man vill. Annars har man ju människor runt om kring sig hela dagen som man måste prata med.


Trevligt lördag kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0