Fredagkväll.

En sån här fin blus från Rules By Mary har jag, exakt likadan. Och jag älskar den verkligen, men min är inte alls lika klar i färgerna längre. Och det är väldigt synd! För när kläder börjar bli grådassiga är det inte alls lika kul att dra på sig dem, hur mycket man än gillar dem. Men kommer nog aldrig kunna göra mig av med denna då jag trånade efter den ett bra tag, tyckte att den var lite dyr och så fick jag den i födelsedagspresent av Mikey.

image152

(Bild från Shopiana.com)

Så vad gör ni ikväll då?

Själv åkte jag och handlade godis för ett tag sen då jag blev så sugen, kom hem med väldigt lite, handlade bara för 16 kr och nu har jag knappt ätit något av det för när jag kom hem var jag inte så sugen längre. Åt en banan och drack en kopp grönt te istället. Blir mys och tv ikväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0