Förändringar.

Är i nuläget väldigt sugen på att göra lite små förändringar på mit rum. Det brukar jag göra lite då och då, för jag vet att små förädringar kan göra mycket. Men mitt rum hemma hos mamma har inte fått den uppmärksamheten som mitt rum hemma hos pappa. Och det märks! Jag trivs bra på båda min rum. Båda rummen är fina, men jag är sådan tjej som ständigt är i förändring. Jag ser förändringar som en positiv sak.

Mitt rum hemma hos mamma är förövrigt ganska färgglatt, och det gillar jag. Men saker som jag behöver, eller vill ha är en ny matta, påslakan, lampa i taket (nu hänger där en tråkig  spotlights lampa, och sådana gillar inte jag), papperskorg, lite tavlor, och sådana små "tavelhyllor" där man kan luta tavlor eller snygga tidningar mot, tidningställ (till alla mina tidningar som fyller mitt rum) och en ny spegel över byrån punkt!


.

Allt är från Ikea, behöver det nödvändigtvis inte var när jag ska inhandla allt men tänkte mest så att ni får en bild på ungefär vad jag hade tänkt mig. Men annars gillar jag Ikea!


Jag vill att mitt rum, precis som mina kläder ska säga något om mig. Jag vill kunna trivas, det får inte vara för stelt, jag gillar stilrent men med en egen stil och som jag sa, jag föredrar lite färgklickar.


 

Nu ska jag läsa nya numret av Plaza Kvinna och lite senare nya numret av Damernas Värld.



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0