Vad ska ni ha på er?

Godkväll!
Har precis tittat klart på Mamma Mia! Blev lite besviken faktiskt. Den var inte alls så bra som jag hade förväntat mig. Men visst, musiken är bra och den är väl lite sådär lagom mysig. Är redan ganska söming, sminket har åkt av och ska nog strax borsta tänderna och gå in och lägga mig i sängen för att läsa lite. Just nu läser jag en bok jag fått av min mamma, Mossviksfruar heter den. Har inte kommit så långt men än så länge verkar den lovande. Jag läser ganska mycket, kommer in i sånna stimm ibland och kan läsa flera böcker efter vartannat. Ibland tar jag en paus, men överlag läser jag nog ganska mycket. Det är avslappnande att läsa, älskar att fantisera mig bort i en annan värld. Man bygger ju upp allt i huvudet. Min pappa har alltid sagt till mig att oavesett vad man läser så är det väldigt nyttigt och bra. Det har jag tänkt på sen jag var liten och kanske är det därför jag läser, överhuvudtaget.

Imorgon ska vi hem till Lund, Gunnesbo. Ska ta en titt på Nova, se om jag kan hitta något att ha på mig på nyår. Vet verkligen inte vad jag ska dra på mig. Och jag har deffinitvit inte råd att gå och köpa något alldeles för dyrt. Har egentligen inte råd överhuvudtaget men hur trist är det inte att gå på nyårsfest och se ut som man gjort dem senaste lördagarna? Jag tycker iaf att det är ganska tråkigt och det känns som att jag slitit ut allt i garderoben. Men skulle det krisa och jag inte hittar något får jag väll försöka rota fram något användbart. Vad ska ni ha på er?

Vi ska också hem till min vän som är hemma från sina studier, hon åker till Paris på måndag med sin pojkvän så vi ville ses igen och säga gott nytt år och lite sådär. Jag hoppas på att träffa henne vid ett senare tillfälle och hinna umgås med henne ordentligt. Vill ju bjuda hit henne!

Så, jag säger väl godnatt och på återseende!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0