Sovmorgon.

Idag tog jag lite sovmorgon, 20 min : ). Det  mycket på morgonen. Idag i skolan blir det, som måndag och tisdag repetitioner inför proven imorgon. Jag är ledsen att det inte blir så mycket uppdatering just denna vecka, men det ända jag gör när jag kommer hem är äter, pluggar, duschar och sover. Förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka då alla proven ska vara klara.
Kan ju förövrigt berätta att vi faktiskt ska hämta hem vår lilla Malte idag, japp. Stödhemmet mejlade mig igår och sa att nu var Malte vaccsinerad, avmaskad och könsbestämd. Så nu fick vi lov att ta hem honom. Klart vi inte väntar tills fredag! Så när jag kommer hem idag kommer jag att ha en katt med mig, känns himla konstigt men jag kommer att vänja mig fort, har haft katt och andra djur hela mitt liv.  Kommer kanske ta längre tid för Mikey att vänja sig.

 Nej nu får jag allt ta och göra mig iordning.

Hörs sen! Ha en fin dag.

Puss

Kommentarer
Postat av: misswatson

tack detsamma!

2008-12-10 @ 06:52:43
URL: http://www.fabset.com/misswatson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0