Sömntuta.

Oj, det blev sent igår och då blir det automatiskt sen uppstigning. Hade iaf en mysig och trevlig kväll! Nu ska jag strax börja göra mig iordning för att bege mig in till Lund och möta min kära vän Niki, och sen ska vi ta oss hem till henne. Kommer väl hem senare i eftermiddag, och då blir det nog till att planera nyår lite, lägga upp ett schema så att säga haha. Och röja lite till här hemma, sortera sopor. Skit noga att man gör det här på vårt område, så det gör vi, väldigt noga. Men det är bara bra !
Jobbigt att det tar så mycket plats under vasken bara, men men det är väl ändå ett I-lands problem.

Nä nu får jag nog snabba mig lite!

Puss
och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0