På fredag kommer belöningen.

Idag sitter jag inte i mörkret och idag har jag lite mer tid till att bara ta det lugnt och dricka mitt te i lugn i ro. Ibland går allt bara lite fortare och man har lite extra tid. Ikväll när jag kommer hem blir det till att äta, plugga och duscha, tyvärr, kommer att vara en såndär tråkig vecka. Bara nödvändiga saker! Kommer nog inte ha tid för att träffa någon. Men, så blir det ibland.

Kan ju påmina er om att på fredag kommer dagen som vi väntat på väldigt länge känns det som. Malte kommer ! Det känns som julafton. Det blir min belöning för denna veckan.

Då får ni ha en bra dag.

Puss

Kommentarer
Postat av: misswatson

Åh va mysigt, hoppas ni får en bra dag

2008-12-09 @ 19:44:46
URL: http://www.fabset.com/misswatson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0