Övernattning.

Nu har vi ätit grönsaksdipp och lite godis och även kollat på "Astrid Lindgrens jul". Det är nostalgi på hög nivå, älskar Astrid Lindgren och hennes böcker. Är uppvuxen med dem och ja, vad ska man säga. Det är så himla mysigt!

Imorgon ska vi upp och iväg och handla med mikeys mamma, sen ska vi hem till Lund. Hämta upp syrran och lillebror för att åka hem till farmor och äta middag med släkten och pappa då såklart. Sen ska vi ta med oss lillbrossan hem och så ska han sova här, supermysigt att ha honom här hemma hos oss och jag vet att han tycker att det är mist lika roligt. På söndag ska vi julpyssla.

Jag säger nog godnatt nu, så hörs vi imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Gud vad sugen jag blev på dipp nu.

2008-12-05 @ 22:15:18
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/
Postat av: Sofia

bor i Malmö jag med ;) men håller med, var mysigt med snö, men nu har det ju försvunnit tyvärr..

2008-12-05 @ 22:21:01
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0