Min dag.

Japp, då sitter man äntligen ner hemma vid köksbordet, men ska snart börja med maten. Idag bjud det på panerad fisk med potatismos.
Har ju som sagt varit och hämtat ut ett paket, med lite smått och gott från Countrybymail.se. Kan visa bilder imorgon! Sen åkte vi ut till min skola och jag fick hämtat en del papper och annat. Sen drog vi in till stan, satte oss på Jensens Böfhus och åt en god lunch, satt och snackade lite skit. Och sen begav vi oss mot infoteket, mikey funderar på att börja plugga. Han hittade en utbildning som han tyckte verkade intressant, kommer inte riktigt ihåg vad det var för någon men man kunde bli säljledare, butikschef mm. Jag letade lite efter någon skrivkurs på komvux eller så, men kunde inte hitta någon. Hade tyckt det var kul att gå någon sån, då jag älskar att skriva och har gjort det länge, och känner att jag hade velat bli bättre på det.
Halv tre hade jag en klipptid, japp, jag har klippt mig idag. Ingen större förändring men det var så fruktansvärt slitet så hon fick kapa en del, så nu är det (tyvärr) lite kortare, men det behövdes. Och så klippte hon lite kortare snelugg, kommer känns kanon sen om någon månad när det växt till sig lite. Fundera på att tona mitt hår snart också!
Nu sitter jag och pluggar in 47 st blommor, två namn på latin och ett på svenska. Har iförsig haft läxförhör på alla dessa innan men nu har vi ett stort. Har även ett praktiskt prov och ett annat prov jag behöver plugga till. Och så har jag sökt jobb, i det nya köpcentrumet som ska öppna här i Malmö.
Nu måste jag återgå till pluggandet och sen maten.






Lite kortare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0