Kornblå.

Nyss hemkommen, hittade ingenting på Nova. Så mycket människor och massa, vad jag tyckte, kass rea. Fick köpt ett gott grönt te och lite saffranskorpor (väldigt goda) till min kära vän. Har suttit hemma hos henne och druckit te och pratat i några timmar. Alltid lika kul att ses får jag säga! har bjudit hit henne när hon kommer hem från Paris, hon har ju aldrig varit här hemma så det ska bli skoj. Vill så hemskt gärna åka ner och hälsa på henne i Polen, och förhoppningsvis ska jag göra det också när jag har lite mer pengar på banken. Men iaf, fick låna en jättesöt kornblå (tror jag) klänning av henne, från Urban outfitters. Har provat den lite snabbt och det verkade sitta hur bra som helst, med en liten axelbandslös BH också så blir det nog toppen. Förutom mina fula födelsemärken jag har på ryggen som syns, då det är tunna kors band bak. Mycket fint är det iaf ! Ni ska få se !

Måste fixa lite käk nu

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0