Väntelista.

Hej på er : ) Hoppas allt är bra. Rösten är lite bättre idag, men är fortfarande väldigt väldigt hes. Vissta stunder hör man inte vad jag säger.
Var inne på topshop och frågade om jackan/kavajen. Och tjejen i kassan sa att dem får nya leveranser varje tisdag, och vet aldrig riktigt vad dem får in då sortimentet är så stort. Men jag beskrev jackan/kavajen för henne och hon skrev upp mig på en "väntelista", antecknade mitt namn och telefonnr och så kanske dem hör av sig. Så det var ju bra!


Annars köpte jag bara lite smått på kicks


Och så köpte jag två tuffa tröjor till lillebror som fyller år nästa söndag. Har jag det klart !
Dem kommer att passa honom perfekt.

Ikväll var egentligen tanken att jag och mikye skulle träffa Carro och hennes pojkvän. Men det blev ändrade planer!
Så får se vad jag hittar på idag, nog inte läga för att dra ut iaf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0