Overkligt.

Hej ! Har inte hunnit blogga så mycket i dagarna. Varit full rulle ! Idag har jag jobbat, på min annars lediga dag. Och direkt efter jobbet stack jag hem till Niki och kom precis hem. Och nu när jag kom hem så låg där ett brev från florist skolan, där det stod att ..... Jag har fått en plats, jag har blivit antagen. Så i augusti börjar jag plugga.
Nu måste jag ta kontakt med CSN, börja leta lägenhet och hoppas på att Komvux beslutar att betala halva utbildningen. Detta känns helt overkligt, men är jag väldigt glad.

Förresten så köpte jag Kawasaki skorna. Och klänningen från Ellos.se har kommit, har dock inte hunnit prova den. Lägger upp bild imorgon.


Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Niki

fan vad kul hjärtat :D grattis verkligen!!!

2008-04-22 @ 00:49:34
Postat av: Johanna (från Markus grillfest)

Haha, jag hittade dig :) Stort grattis till utbildningen :D

2008-04-22 @ 08:10:55
URL: http://elleadore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0