Om jag bara vågade.

Hej på er ! Sitter här, lika förkyld som igår och tittar på Sex and the city, season 6. Köpte den boxen för några månader sen, gillar dem sista avsnitten bäst. Perfekt att glo på när man är hemma sjuk från jobbet. För ja, jag kunde verkligen inte gå och jobba idag. Känns inte så lyckat att springa runt och hosta och nysa bland barnen. Man tycker ju likadant när vissa barn kommer till skolan jätteförkylda eller sjuka på annat sätt, eller säger "-jag kräktes igår kväll".
Idag måste jag bli frisk, har inte råd att stanna hemma från jobbet en dag till. Det är egentligen sjukt att man känner så. Men visst känner man så? eller är det bara jag?

Nu ska jag återgå till Samantha, Miranda, Carrie & Charlotte.

image444

Förresten så älskar jag Carries hår när hon har det såhär. Kort och lockigt!
Om jag bara vågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0