Vi har besök.


Förra gången lillpysen sov över




En sommar i Åhus

Vi har lillebror på besök! Han kom igår vid fyra tiden och vid halv sju hämtade Mikey och pysen upp mig på jobbet, vi drog hem och lagade en otroligt god kycklingwok. Sen blev det let´s dance och en massa gottis. Vi var nog ganska trötta allihopa, jag efter att ha både öppnat och stängt på jobbet, mikey efter jobb plus rönken och två kortison sprutor i jumskarna (skadad av fotbollen) och pysen, ja han bara var trött. Tror vi somnade strax efter tolv och vi fem väckte jag alla, då låg jag och asgarvade i sömnen. Tokigt! Idag tänkte vi mysa lite, kanske ta en promenad eller hitta på något annat kul innan familjen hämtar upp lillebror. Hoppas ni har en fin helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad söta bilder! :)

2010-01-09 @ 20:30:05
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Hej! Hoppas allt är bra med dig :D

2010-01-18 @ 16:58:51
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0