Movie time.



Klänning - H&M trend
Rosett diadem - Zara


Hejhopp! Idag har vi varit och storhandlat. För er som inte vet så är det svindyrt med mat, och jag menar det verkligen. Jag och Mikey är jäkligt noga med vad vi äter och vill ha bra grejer i kyl och frys så visst kostar det lite extra då också men ändå. Jaja, det känns iaf bra att ha kyl, frys och skafferi fullt med bra mat. Så det ska man vara glad för. Tog tag i oss själva när vi kom hem och röjde undan en massa disk, städade i badrummet och sådant tråkigt. Så ikväll ska vi belöna oss med ett bio besök och det blir inte vilken film som helst utan luftslottet som sprängdes. Som jag längtat efter att få se den. Nä hörrni, ni får ha det fint.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

Hur är de? :D

2010-02-06 @ 23:10:18
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig! Händer idag?

2010-02-07 @ 10:37:01
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0