Hope.


Hope höst 2010

Nämen alltså hörrni, vet ni vad jag kom på just nu? Att jag måste verkligen börja träna. Fick ett sådant uppvaknande för en stund sen. Känner mest att rumpan måste upp lite liksom haha, den har inte behövt anstränga sig på länge. Eller jo, jag tar ju i en del på jobbet men behöver mer än så. En kombination av gymträning och yoga, vad säger ni om det? Vi flyttar ju strax och kommer då bo nära ett friskis&svettis så jag kommer nog att ta tag i detta i början på Mars. Kan jag cykla dit under våren och sommaren. Kanon ju!
Förresten, Hope höst 2010. Supersnyggt! Typ så vill jag se ut!

Kommentarer
Postat av: carro

gumman? ni ska inte med till ullared nästa fredag? pusss

Postat av: Marcus Å

Träning is the shit! :)

2010-02-11 @ 21:06:37
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Du har fått en award av mig! :)

2010-02-12 @ 07:22:07
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: carro

jobbar du på söndag vännen? kanske kan ses med grabbarna eller vi själva :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0