1 februari.


Topshop

Känner
ni hur våren närmar sig? För om ni gör det så berätta gärna för mig hur ni går tillväga. För här känns våren väldigt långt borta. Jag är iaf glad att det idag är februari, att februari bara har 28 dagar och att det snart är mars. Så på sätt närmar vi ju oss vår och sommar. Men all denna snö! Vart kommer allt ifrån? Jag minns inte sist jag såg såhär mycket snö (vi här nere i skåne får inte alltid uppleva en vit vinter). Man ska väl kanske vara glad för att vi fortfarande kan få så mycket snö. Well, idag har vi båda varit lediga så vi åkte hem till Mikeys mamma, lånade hennes telefon och ringde lite viktiga samtal, åkte och sa hej till våra gamla arbetskamrater och barnen på skolan, kollade upp utbildningar till Mikey, handlade och slängde en del grejer inför flytten. Just nu känner jag mig lite sådär trött och frusen! Ska nog byta om till något bekvämare, göra mig en kopp te och ja? typ glo ut på all snö. Förresten, är sugen på en militärgrön vårjacka bla. En med lite fjällräven känsla. Den här från topshop ser väl fin ut, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0