En skön sovmorgon.

Hej!
Jag och Mikey satt uppe ganska länge igår. Satt och pratade en massa och slö kollade på tv, mysigt! Så idag tog vi en liten sovmorgon. Mikey är ledig idag men kommer förhoppningsvis att jobba imorgon, onsdag och torsdag.
I veckan blir det studentfester, skolavslutning och rockkonsert. Men idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänkte ta en dusch nu medans vi har vatten för dem håller på att fixa vattenledningarna här på vårt område imed vi hade så mycket problem i vinras. Så vattnet kan vara avstängt lite från och till i två veckors tid. Det gäller att fylla på några flaskor och ha i kylen. Nä nu blir det en dusch och sen tror jag det blir en promenad ner till havet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0